
Структура та регламент Старобільської РДА
Переглянути довідник телефонів та електроних адрес
Переглянути графік особистого прийому громадян
Керівництво та підрозділи райдержадміністрації, розташовані у м. Старобільськ
Найменування підрозділу, посада | Власне ім’я та прізвище | Адреса розташування | кабінет |
Керівництво Старобільської РДА та апарату | ||
Голова | Володимир ЧЕРЕВАТИЙ | вул. Центральна, 35 | №13 |
Перший заступник голови | вул. Центральна, 35 | №14 | |
Заступник голови | Світлана ЗАГОРОВСЬКА | вул. Центральна, 35 | №16 |
Керівник апарату | Віталій КОЗИРЕНКО | вул. Центральна, 35 | №15 |
Апарат адміністрації та структурні підрозділи | ||
Відділ документообігу, контролю та звернень громадян Начальник |
Олена ЛЮБІМОВА | вул. Центральна, 35 | №18 |
Відділ управління персоналом Начальник |
Олена ЧЕСАЛОВА | вул. Центральна, 35 | №26 |
Відділ ведення Державного реєстру виборців В. о. начальника |
Римма ВОЙТЕНКО | вул. Центральна, 35 | №4 |
Відділ фінансово-господарського забезпечення Начальник відділу - головний бухгалтер |
Наталія ПОНКРАШЕВА | вул. Центральна, 35 | №20 |
Відділ правового забезпечення Начальник |
Вікторія СЕМЕНІХІНА | вул. Центральна, 35 | №24 |
Відділ організаційного та технічного забезпечення Начальник |
вул. Центральна, 35 | №23 | |
Головний спеціаліст з питань мобілізаційної та режимно-секретної роботи |
вул. Центральна, 35 | №17а | |
Провідний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції |
вул. Центральна, 35 | №25 | |
Прес-секретар |
вул. Центральна, 35 | №12 | |
Відділ оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Начальник |
Сергій ЯРИШЕВ | |
Відділ взаємодії з військовими адміністраціями та територіальними органами центральних органів виконавчої влади Начальник |
вул. Центральна, 35 | №5 | |
Відділ фінансів Начальник |
Катерина СУКАЧЕВСЬКА |
вул. Центральна, 35 | №46 |
Управління соціально-економічного розвитку територій Начальник |
вул. Центральна, 35 | №11а | |
Відділ містобудування та архітектури Начальник |
||
Відділ інфраструктури, житлово-комунального господарства та екології Начальник |
вул. Центральна, 35 | №53а | |
Відділ цифровізації та комунікацій з громадськістю Начальник |
||
Відділ освіти, охорони здоров’я, культури та спорту Начальник |
Анна АДАМ |
вул. Центральна, 35 | №19 |
Служба у справах дітей Начальник |
Галина ТИТОВА | вул. Центральна, 35 | №8 |
Управління соціального захисту населення В. о. начальника |
Олена ХОЛОДНЯК | вул. Центральна, 36 | №109 |
Архівний відділ Начальник |
вул. Трудова, 35 | №25 |
Правила внутрішнього службового розпорядку 2021 для державних службовців
Правила внутрішнього трудового розпорядку 2021 для працівників, які не є держслужбовцями
Відповідно до Регламенту роботи Старобільської райдержадміністрації:
15.1. Для працівників райдержадміністрації встановлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями - суботою і неділею. Тривалість робочого часу працівників становить 40 годин на тиждень.
У випадках, передбачених статтею 56 КЗпП України, окремим працівникам на їх прохання може встановлюватися неповний робочий день чи тиждень з оплатою праці пропорційно відпрацьованому ними часу.
15.2. Режим роботи райдержадміністрації встановлюється такий:
початок робочого дня о 8:00;
закінчення робочого дня о 17:00;
у п’ятницю закінчення робочого дня о 16:00;
обідня перерва з 12:00 до 12:48.
Напередодні святкових днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину. Ця норма поширюється на випадки перенесення в установленому порядку передсвяткового дня на інший день тижня з метою об’єднання днів відпочинку, а також на осіб, які працюють у режимі скороченого робочого часу.
15.3. Для виконання невідкладної та непередбаченої роботи працівники райдержадміністрації зобов’язані з’являтися на службу у вихідні, святкові та неробочі дні. Робота в ці дні компенсується відповідно до статті 107 КЗпП України.
Залучення до роботи у неробочі дні оформлюється:
заступників голови, керівника і працівників апарату райдержадміністрації, керівників самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації – розпорядженнями голови райдержадміністрації;
інших працівників – наказами відповідних керівників самостійних структурних підрозділів райдержадміністрації.
15.4. Для оперативного вирішення завдань, пов’язаних з діяльністю райдержадміністрації, за розпорядженням голови райдержадміністрації у святкові та вихідні дні може здійснюватися чергування заступниками голови райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, а також апарату райдержадміністрації. За необхідності до чергування можуть залучатися інші державні службовці. Робота в ці дні компенсується відповідно до статті 107 КЗпП України.
15.5. Перебування працівників структурних підрозділів райдержадміністрації за межами службових приміщень райдержадміністрації у робочий час погоджується з керівниками відповідних структурних підрозділів. Керівники структурних підрозділів апарату райдержадміністрації повідомляють про свою відсутність у робочий час керівника апарату або заступника керівника апарату райдержадміністрації. Керівники самостійних структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність за службовою необхідністю у робочий час заступників голови райдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків або першого заступника, голову райдержадміністрації. Заступники голови райдержадміністрації повідомляють про свою відсутність у робочий час голову райдержадміністрації.
15.6. Облік використання робочого часу здійснюється окремо кожним самостійним структурним підрозділом та в апараті райдержадміністрації шляхом складання табеля обліку використання робочого часу за формою П-5 відповідно до наказу Державного комітету статистики України від 05.12.2008 № 489 «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Державного комітету статистики України від 25.12.2009 № 496).
15.7. Головою райдержадміністрації за погодженням з відповідним профспілковим комітетом окремим працівникам може встановлюватися гнучкий графік роботи на умовах та в порядку, передбачених чинним законодавством України.»