До уваги населення

Законодавство - захист справ споживачів

Зразок скарги щодо відмови у розрахунку банківською карткою

Зразок скарги 

Пам’ятка для споживачів, які мають намір користуватися послугами інтернет-магазину

Зразок скарги з порушенням прав у категорії "мова"

Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?

Пам’ятка для споживача (якщо ваші права порушені)


 

Шановні мешканці!

         З метою проведення  консультаційно-інформаційної роботи з питань захисту прав споживачів, підвищення правової обізнаності громадян району, можливості отримання своєчасної консультації в сфері захисту прав споживачів запроваджено інформування у розділі «Інтернет-приймальня» веб-сайту Старобільської РДА за електронними зверненнями громадян.

В режимі «гарячої лінії» відділом економічного розвитку, інфраструктури та торгівлі Старобільської райдержадміністрації надаються консультації за телефонами: (06461) 21511, 23688.

          Принагідно інформуємо, що на території Луганської області державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів здійснює Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області м. Сєвєродонецьк, вул.  Пивоварова, 2, тел.: (06452) 6-80-15,е-mail: info@lugdpss.gov.ua, офіційний сайт: http://lugdpss.gov.ua/