Старобільський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Юстиція вже працює онлайн

 

     Сервіси, які раніше українці отримували через випробовування чергами, тепер доступні в електронному режимі. Нещодавно в Міністерстві юстиції презентували онлайн-будинок юстиції, який функціонує за адресою: online.minjust.gov.ua. Тож тепер отримати необхідний документ можна, не виходячи з квартири.

     Віртуальний будинок юстиції — це ще одна новація міністерства. Цей онлайн-сервіс поширився на всю територію України.

     В онлайн-будинку юстиції кожен, у кого є комп’ютер та доступ до інтернету, може отримати таку послугу, як повторна видача документів. Скажімо, свідоцтво про народження чи шлюб (або розірвання його) тощо. А також витяги із документів про народження, зміну імені, смерть, розірвання шлюбу, усиновлення, встановлення батьківства.

 

 


 

ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ

 

     Даний сайт забезпечує отримання послуг без контакту з представниками влади.

     Тут ви отримаєте необхідні сервіси в електронному режимі.

     За допомогою цього сайту ви можете :

     Отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
Здійснити державну реєстрацію громадської організації, зі статусом юридичної особи.

     Запроваджено в онлайн-режимі ті послуги, надання яких викликає на даному етапі найбільші черги, створює бюрократію і сприяє виникненню зловживань.

     Он-лайн будинок юстиції - це повністю прозора автоматизована система.

 


 

Державна реєстрація шлюбу в Україні іноземців та осіб без громадянства

  •  

       В ході реалізації розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 502-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу», з урахуванням внесених змін до законодавства при зверненнях громадян до відділів державної реєстрації актів цивільного стану з питання державної реєстрації шлюбу з 2004 року запроваджено принцип екстериторіальності.

 

       В ході реалізації розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 502-р «Про запровадження реалізації пілотного проекту щодо державної реєстрації шлюбу», з урахуванням внесених змін до законодавства при зверненнях громадян до відділів державної реєстрації актів цивільного стану з питання державної реєстрації шлюбу з 2004 року запроваджено принцип екстериторіальності. Водночас нормами Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 № 3307/5), визначено, що іноземці та особи без громадянства для державної реєстрації шлюбу в Україні повинні пред’явити паспортний документ або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України. Орган державної реєстрації актів цивільного стану здійснює перевірку законності перебування іноземця або особи без громадянства на території України шляхом направлення в день подання заяви про державну реєстрацію шлюбу запиту до територіального органу Державної міграційної служби України у разі відсутності у іноземця чи особи без громадянства посвідки на постійне чи тимчасове проживання; відсутності на останній вільній сторінці паспортного документа іноземця, документа, що посвідчує особу без громадянства, або у вкладному талоні відмітки про отримання посвідки, скріпленої печаткою, якщо посвідка на постійне або тимчасове проживання іноземця чи особи без громадянства видана територіальними органами чи підрозділами Державної міграційної служби України в Автономній Республіці Крим з 20.02.2014 або на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської областей з 01.03.2014; пред’явлення посвідки на постійне або тимчасове проживання іноземця чи особи без громадянства, яка підлягає обміну відповідно до Порядку оформлення, виготовлення і видачі посвідки на постійне проживання та посвідки на тимчасове проживання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2012 № 251. Крім того, оскільки наразі відсутня вимога щодо надання іноземцями та особами без громадянства довідки про сімейний стан при державній реєстрації шлюбу, а також вимога щодо проставлення в паспортах громадян України відміток про державну реєстрацію шлюбу або про розірвання шлюбу, є необхідним здійснення відповідної перевірки за відомостями Державного реєстру актів цивільного стану громадян перед проведенням відповідної державної реєстрації. Неухильне дотримання відділами державної реєстрації актів цивільного стану вищенаведених вимог законодавства є обов’язковим при державній реєстрації шлюбу, у тому числі у рамках пілотного проекту «Шлюб за добу», та забезпечуватиме належну реалізацію законних прав та інтересів громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.


До уваги громадян.

Відкрита Громадська приймальня при Старобільському районному відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіальногго управлінні юстиції у Луганській області, яка діє відповідно до наказу головного територіального управління юстиції та надає такі види правової допомоги: 

- надання правової інформації;

- надання консультацій і роз'яснень з правових питань;

- допомога в складанні документів правового характеру (крім документів процесуального характеру);

- надання правової інформації;

- надання допомоги  в  забезпеченні  доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації.

Старобільський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану  ГТУЮ  у Луганській області області знаходиться за адресою: вул. Центральна, 52, м. Старобільськ,  тел. (06461)2-10-42.

Прийом громадян здійснюється за наступним графіком роботи: середа, п’ятниця з 10.00.до 16.00.