Прес-центр30 липня 2021, 11:07

Соціальна кампанія з раннього виявлення раку молочної залози у жінок «Обіцяй собі берегти себе»

БФ «Квітна» здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність з метою запобігання виникненню раку молочної залози у жінок в Україні, а також реалізує інформаційні кампанії, спрямовані на раннє виявлення раку молочної залози у жінок, яке суттєво збільшує шанси жінок на одужання.

Для того, щоб поінформувати про важливість огляду у мамолога і зробити щорічне обстеження молочної залози максимально доступним, фонд реалізує проєкт «Обіцяй собі берегти себе» – соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. До проєкту долучилися 15 найвідоміших жінок України, які закликали українок до проведення щорічних оглядів у мамолога.

На сайті проєкту https://kvitna.org/promise/index.html громадяни можуть ознайомитися з матеріалами, пов’язаними із захворюванням на рак молочної залози, його попередження та ранню діагностику.