Прес-центр20 cічня 2021, 11:01

Тарифні протести та взаємодія з енергопостачальниками

На разі у містах України відбулась всеукраїнська акція «Стоп тарифний геноцид». Учасники акції протестують проти підвищення тарифів на газ і його транспортування. 15 січня 2021 року на площі біля будівлі Старобільської міської ради відбулись збори громадян, мешканців району, які долучились до всеукраїнської акції протесту.

Завершилась акція зустріччю керівництва Старобільського району – в. о. голови Старобільської райдержадміністрації Віталія Кононова та заступника голови Старобільської райдержадміністрації Володимира Череватого з ініціативною групою громадськості.

Під час зустрічі представники громадськості висловили свої думки щодо підвищення ціни на природний газ для населення, скасування додаткової плати за транспортування газу, порушення антимонопольного законодавства, можливих шляхів зниження для населення тарифів на газопостачання з січня п. р., недоліків у роботі енергопостачальників з населенням, відсутність взаємодії та зворотного зв’язку із споживачами.

Відповідаючи на турботи та проблеми старобільчан Старобільська райдержадміністрація надала запит до голови Луганської облдержадміністрації - керівника військово-цивільної адміністрації Сергія Гайдая (лист від 18.01.2021 року №01-26/164) з проханням звернутись до центральних органів виконавчої влади, до компетенції яких входить вирішення питання зниження тарифів на енергопостачання, скасування плати на транспортування енергоресурсів та встановлення фактів порушення антимонопольного законодавства, з метою вирішення даних питань.

Для полегшення взаємовідносин між споживачами та постачальниками енергоресурсів Старобільська райдержадміністрація звернулась до ТОВ «ЕНЕРА СХІД» та Старобільського МРУЕГГ (лист від 16.01.2021 року № 01-26/151) з пропозицією надати роз’яснення щодо порядку прийому спеціалістами підприємств громадян з питань звірки розрахункових документів та показань лічильників, надання заяв на додаткові послуги та некоректну поведінку працівників тощо, а також вказати засоби уникнення утворення надмірних черг з громадян, які чекають прийому.

Старобільське міжрайонне управління експлуатації газового господарства пропонує проводити звіряння фінансового стану на особових рахунках у абонентському відділі служби обліку газу за наступним графіком: з понеділка по четвер з 7 30 до 16 30 (перерва з 12 00 до 12 45), п’ятниця та 01 - 05 число кожного місяця - не прийомні дні.

Телефони для отримання довідок та передачі показників побутового лічильника газу: (06461) 3 30 34, 067 409 64 92, 067 409 63 59.

Також можна скористатись можливостями особистого кабінету АТ «Луганськгаз» за посиланням lc.luggas.com.ua, консультацію з питання реєстрації в особистому кабінеті можна отримати за телефоном координатора 067 467 82 40.

ТОВ «ЕНЕРА СХІД» надала пояснення стосовно ціни за спожиту електричну енергію для побутових споживачів з 01.01.2021 року:

З 1 січня 2021 року згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 483 встановлена фіксована ціна на електричну енергію для побутових споживачів, на період до 31.03.2021, яка с єдиною для всіх побутових споживачів незалежно від обсягів споживання, місця споживання та соціального статусу та становить - 1,68 грн/кВт/год (з ПДВ).

За наявності обліку споживання електроенергії за періодами часу (т. н. «нічний тариф») розрахунки проводяться за такими тарифними коефіцієнтами (за вибором споживача):

За двозонними тарифами, диференційованими за періодами часу:

0,5 тарифу в години нічного мінімального навантаження енергосистеми (з 23-ї години до 7-ї години);

повний тариф у інші години доби;

За тризонними тарифами, диференційованими за періодами часу:

1,5 тарифу в години максимального навантаження енергосистеми (з 8-ї години до 11 -ї години і з 20-ї години до 22-ї години);

повний тариф у напівпіковий період (з 7-ї години до 8-ї години, з 11-ї години до 20-ї години, з 22-ї години до 23-ї години);

0,4 тарифу в години нічного мінімального навантаження енергосистеми (з 23-ї години до 7-ї години).

Під час визначення вартості спожитої електроенергії за кожним рівнем тарифу застосовується питома вага обсягу електроенергії, що спожита у відповідній зоні доби протягом розрахункового періоду, до загального обсягу спожитої електроенергії в цьому періоді.

 

Для поліпшення якості обслуговування споживачів були створені Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СХІД» в усіх містах та районних центрах Луганській області, тому клієнти енергопостачальника у випадку необхідності  вирішити питання можуть в телефонному рижими за телефонами Центрів обслуговування клієнтів:

Найменування

ЦОК

Адреса центру обслуговування

Графік роботи

Контактний

телефон

Біловодський

смт. Біловодськ, вул. Гуньяна, 55, приміщення 1

пн-пт с 7.30 до 16.30 перерва з 11:30 до 12:30 вихідні субота неділя та державні свята

(099) 405 39 28

Марківський

смт. Марківка, вул. Задорожного, 29, приміщення №1

пн-пт с 7.30 до 16.30 перерва з 11:30 до 12:30 вихідні суботу неділя 1йГ~ державні свята

(099) 405 72 68

Міловський

смт. Мілове,

вул. Дружби Народів, 185 6/1

пи-пт с 7.30 до 16.30 перерва з 11:30 до 12:30 вихідні субота неділя та державні свята

(099) 405 74 98

Новопсковський

смт. Новопсков, вул. Шкільна, 2а

пн-пт с 7.30 до 16.30 перерва з 11:30 до 12:30 вихідні субота неділя та державні свята

(066) 992 78 00

Старобільський

м. Старобільськ, вул. Горького, 123

пн-пт с 7.30 до 16.30 перерва з 11:30 до 12:30 вихідні субота неділя та державні свята

(066) 992 77 80

 

Також для якості обслуговування споживачів із постачання електричної енергії працює Кол-центр ТОВ «ЕНЕРА СХІД», телефон Кол-центру: (0645) 70 82 70, графік роботи: понеділок-субота з 730 до 2000

Зателефонувавши до Кол-центру, споживач має змогу отримати інформацію з таких питань:

- діючи тарифи на електроенергію;

- порядок укладення, зміни та розірвання договору;

- порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;

- порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;

- порядок відновлення електропостачання після припинення електропостачання за несплату рахунків;

- порядок зміни постачальника;

Інша довідкова інформація, пов’язана з постачанням електричної енергії.

З метою надання населенню Луганської області інформаційних консультацій у вирішенні різного роду питань щодо енергопостачання, для підвищення рівня культури взаємовідносин і формування прозорого інформаційного середовища з різних питань обслуговування споживачів, в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» створено Інформаційно-консультаційний центр, графік роботи: понеділок-п’ятниця з 730 до 630 перерва з 1130 до 1230, вихідні субота - неділя та державні свята,e-mail: ікс@lg.еnera.uа  , телефон ІКЦ (0645) 70-82-01.

До Інформаційно-консультаційного центру споживач має змогу звернутися особисто, в письмовій формі за допомогою пошти або задати питання на вказану електронну адресу.

Споживач має змогу самостійно звернутися безпосередньо до ТОВ «ЕНЕРА СХІД» з будь яких питань що стосуються електропостачання, за адресою: пл. Базарна, буд. 32а, м. Старобільськ, Луганська обл., 92702, e-mail: іnfo@lg.еnera.uа  . Звернутися можливо особисто, направити листа з зверненням поштою або на вказану електронну адресу.

Для можливості отримання інформації щодо нарахувань за спожиту електричну енергію з розбивкою по місячно та іншої інформації (пільги, субсидія, розрахунок за тарифами диференційованими за періодами часу та виконати оплату за спожиту електричну енергію згідно отриманого рахунку за спожиту електричну енергію без комісії банку) щодо відкритого особового рахунку пропонуємо споживачам електричної енергії зареєструватися в особовому кабінеті на сайті ТОВ «ЕНЕРА СХІД» за посиланням https://www.enera.lgua/uk/customer/login.

Для користування особистим кабінетом на сайті ТОВ «ЕНЕРА СХІД» необхідно проти нову реєстрацію (пароль та логін від особистого кабінету з сайту ТОВ «Луганське енергетичне об’єднання» не підходять).

При реєстрації в особистому кабінеті на сайті ТОВ «ЕНЕРА СХІД» необхідно вказати:

- ПІБ;

- Логін;

- електронну поштову адресу для листування;

- в графі область вибираємо; Луганська;

- в графі ЦОК вибираємо : Восток;

в графі номер особового рахунку: вказуємо особовий рахунок який було створено в ТОВ «ЕНЕРА СХІД» з додаванням літерного значення (літери необхідно вносити англійською), тире між цифр, та нижнього підкреслювання, (повний особовий рахунок вказано в рахунку за спожиту електричну енергію).

 

Нажаль не кожний мешканець нашого району має можливість зареєструватись у особистому кабінеті на сайті енергопостачальників, тому Старобільська райдержадміністрація звернулась до органів місцевого самоврядування із проханням організувати для громадян похилого віку та представників вразливих верств населення можливість реєстрації та користування відповідними послугами, які надаються через особисті кабінети абонента, за допомогою ресурсів бібліотечних установ, територіальних центрів надання соціальних послуг та/або центрів надання адміністративних послуг.

 

Старобільська райдержадміністрація сподівається, що розміщена інформація стане у пригоді старобільчанам - споживачам енергоресурсів.