Прес-центр7 травня 2021, 14:05

Підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2021 року

Робота із зверненнями громадян в Старобільській районній державній адміністрації  протягом I кварталу 2021 року проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 

Протягом I кварталу 2021 року питання роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації розглядалось на апаратній нараді голови райдержадміністрації:

- 22 березня  2021 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 22.03.2021 року № 103 «Про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян у 2020 році»;

 

Голова райдержадміністрації та його заступник забезпечили здійснення регулярного особистого, у тому числі виїзного, прийому громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.

Протягом I кварталу 2021 року проведено 4 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, у тому числі 1 виїзний  і заступником голови райдержадміністрації – 2 особистих та 1 виїзний.

Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації за I квартал 2021 року проведено 3 засідання, надані протокольні доручення.

У райдержадміністрації налагоджена система інформування громадськості щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, публікації розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації щодо вжитих заходів, спрямованих на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

Протягом  I кварталу 2021 року голова райдержадміністрації та його заступник провели 6 прямих телефонних зв’язків «Телефон довіри» з населенням району, що дозволило більш оперативно реагувати на вирішення проблемних ситуацій.

У райдержадміністрації відпрацьована система надання безкоштовної юридичної допомоги та консультації жителям району щодо вирішення порушених питань  надано 18 консультацій з питань трудового, пенсійного, сімейного, земельного законодавства.

Проводиться моніторинг виконання доручень наданих керівництвом райдержадміністрації з розгляду звернень громадян. Практикується проведення виїзних перевірок виконання доручень за місцем проживання заявників (День контролю), про що складаються акт комісійного розгляду звернення. За I квартал 2021 року проведено 3 таких перевірки.

У районній державній адміністрації проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

Реєстрація, облік і контроль за виконанням звернень громадян здійснюється інформаційно-аналітичною системою «Звернення». Усі звернення, які надходять до райдержадміністрації, реєструються в день надходження.

За I квартал 2021 року до райдержадміністрації надійшло 172 пропозиції, заяви і скарги громадян, що на 2 звернення менше ніж за аналогічний період 2020 року  (I квартал 2020 року -174), з них надійшли поштою – 162, що були прийняті безпосередньо –10.

Серед тих, хто у своїх зверненнях зазначив свій стан – 1,2  % учасники та інваліди війни, учасники бойових дій, 24 % – інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери, 10,5 % – багатодітні сім’ї, одинокі матері.

Колективних звернень надійшло 7. Основні питання, з якими звертались мешканці району: ліквідація Старобільського відділення Відокремленого підрозділу «Регіональний центр професійної освіти Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»; вирішення питання медичного обслуговування населення сіл Чмирівської громади.

 

Кількість повторних звернень – 4, з них:

пільги на житлово-комунальні послуги (м.Старобільськ);
призначення житлової субсидії (м.Старобільськ);
переоформлення допомоги малозабезпеченим сім’ям (смт.Новоайдар);
щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам (смт.Новопсков);

 

На всі звернення надані письмові роз’яснення.

Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались мешканці:

- соціального захисту – 85 % (або 146 звернень):

 з питань призначення житлової субсидії – 48;

 надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 16;

 соціальні виплати – 37;

 призначення пільг на сплату житлово-комунальних послуг – 10.

- охорони здоров’я –5,2% (або ) 9 звернень;

- аграрної політики та земельних відносин – 3,5 % (або 6 звернень);

- освіти, сім’ї, дітей та молоді – 2,3 % (або4 звернення);

- житлового та комунального господарства –2 звернення;

 

За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено  64 питання (37% від загальної кількості), на 108 надано роз’яснення.

Протягом I кварталу 2021 року до Урядової «гарячої лінії» від мешканців Старобільського району надійшло 126 звернень (1 квартал 2020 року - 137), на які надані вичерпні відповіді. 111 з них питання соціального захисту населення.

На телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації від мешканців Старобільського району надійшло 18 звернень, що на 10 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року (1 квартал 2020 року – 8 звернень), з них 5 питання вирішено позитивно, 6 - надано роз’яснення, 4 – знаходяться на розгляді.

 

За I квартал 2021 року  до органів влади  від мешканців Старобільського району надійшло:

від обласної державної адміністрації – 9 звернень;
від Адміністрації Президента України – 1 звернення.

 

За звітний період до  Старобільської райдержадміністрації надійшло звернень від мешканців:

Місто Старобільськ – 66 звернень, з них: соціальні питання – 56 звернень; освіти, дітей, фізичної культури і спорту – 2; охорони здоров’я – 3; аграрної політики, земельних відносин – 2; комунального та дорожнього господарства – 2 та ін.

Чмирівська с/р – 16 звернень, з них: аграрної політики, земельних відносин – 7, соціального захисту населення – 4, охорони здоров’я – 3, комунального господарства 2. Неодноразово звертався житель с.Вишневе Шевченко М.І. із земельних питань, вирішення яких належить до повноважень Чмирівської сільської ради.

Шульгинська с/р – 7 звернень, з них: з питань соціального захисту населення – 6, охорони здоров’я -1.

смт. Новопськов – 36, з них: соціальні питання – 35 звернень; аграрної політики, земельних відносин – 1;

смт. Марківка – 11, з них: соціальні питання – 10 звернень; охорони здоров’я – 1.

смт. Біловодськ – 14 звернення із питань соціального захисту населення (отримання субсидії, соціальні виплати, виплати ВПО).

смт. Мілове – 7 звернень із питань соціального захисту населення.

смт.Білолуцьк – 6 звернень, з них: із питань соціального захисту населення - 5; інші (щодо діяльності Білолуцької селищної ради) – 1.

Інші населені пункти – 9 звернень.

 

Надходження звернень громадян до органів місцевого самоврядування Старобільського району

1 квартал 2021 року до ОМС надійшло 2499 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами.

Із загальної кількості звернень громадян близько 1970 (79 %)  надійшло поштою та 529 (21%) на особистому прийомі.

Повторних звернень – 3, колективних – 31.

До Старобільської м/р надійшло 693 звернень, з них: з питань аграрної політики і земельних відносин – 352, соціального захисту – 50, праці і заробітної плати – 75, комунального господарства – 52.

До Новопсковської с/р надійшло 673 звернень, з них: аграрної політики і земельних відносин – 611, житлової політики – 19, екології – 13, праці і з/п – 7.

До Біловодської с/р надійшло 529 звернень, з них: з питань аграрної політики і земельних відносин – 451, комунального господарства – 25, екології та природних ресурсів – 15.

До Білолуцької с/р надійшло 257 звернень, з них: аграрної політики і земельних відносин – 201, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 18, праці і заробітної плати – 10.

До Шульгинської с/р надійшло 218 звернень, з них: : з питань аграрної політики і земельних відносин – 123, соціального захисту – 89.

До Марківської с/р надійшло 95 звернень, з них: з питань соціального захисту – 77, житлової політики – 9, екології та природних ресурсів – 4.

До Чмиріської с/р надійшло 27 звернень, з них: з питань аграрної політики і земельних відносин – 11, комунального господарства – 5.

До Міловської с/р надійшло всього 7 звернень, з них з питань комунального господарства - 4,    з питань соціального захисту -1, аграрної політики і земельних відносин -1.