Відділ звернення громадян інформує
За 2021 рік до райдержадміністрації надійшло 924 пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 438 звернень більше ніж за аналогічний період 2020 року (2020 рік - 486).
Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались мешканці:
- соціального захисту – 75,6 % (або 699 звернення), з них:
- з питань соціальних виплат – 279
- призначення житлової субсидії – 228
- надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 71
- призначення пільг на сплату житлово-комунальних послуг – 55
- інші питання соціального захисту - 66
- аграрної політики та земельних відносин – 10,3 % (або 95 звернень);
- житлового та комунального господарства –3,6 % (або 33 звернень);
- діяльність органів місцевого самоврядування – 2,2 % (або 20 звернень);
- освіти, сім’ї, дітей та молоді – 1,9 % (або 18 звернень);
- охорони здоров’я –1,2 % ( або 11 звернень);
- інші питання – 48.
За звітний період до Старобільської райдержадміністрації надійшло звернень від мешканців:
- смт. Новопсков – 247 звернень
- м. Старобільськ – 224 звернення
- Чмирівська с/р – 134 звернення
- смт. Марківка – 102 звернення
- смт. Біловодськ – 95 звернень
- смт. Мілове – 36 звернень
- Шульгинська с/р – 32 звернення
- смт.Білолуцьк – 23 звернень
- Інші населені пункти – 31 звернення
За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено 352 питання (38,1% від загальної кількості), на 533 надано роз’яснення, інше – 39.
У районній державній адміністрації проводиться аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення.