Прес-центр3 лютого 2022, 15:02

Відділ звернення громадян інформує

За 2021 рік до райдержадміністрації надійшло 924 пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 438 звернень більше ніж за аналогічний період 2020 року  (2020 рік - 486).

Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались мешканці:

- соціального захисту – 75,6 % (або 699 звернення), з них:

  •   з питань соціальних виплат – 279
  •   призначення житлової субсидії – 228
  •   надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 71
  •   призначення пільг на сплату житлово-комунальних послуг – 55
  •   інші питання соціального захисту - 66

- аграрної політики та земельних відносин – 10,3 % (або 95 звернень);

- житлового та комунального господарства –3,6 % (або 33 звернень);

- діяльність органів місцевого самоврядування – 2,2 % (або 20 звернень);

- освіти, сім’ї, дітей та молоді – 1,9 % (або 18 звернень);

- охорони здоров’я –1,2 % ( або 11 звернень);

- інші питання – 48.

За звітний період до  Старобільської райдержадміністрації надійшло звернень від мешканців:

  • смт. Новопсков – 247 звернень
  • м. Старобільськ – 224 звернення
  • Чмирівська с/р – 134 звернення
  • смт. Марківка – 102 звернення
  • смт. Біловодськ – 95 звернень
  • смт. Мілове – 36 звернень
  • Шульгинська с/р – 32 звернення
  • смт.Білолуцьк – 23 звернень
  • Інші населені пункти – 31 звернення

За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено  352 питання (38,1% від загальної кількості), на 533 надано роз’яснення, інше – 39.

У районній державній адміністрації проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення.