Прес-центр20 жовтня 2021, 15:10

Робота зі зверненнями громадян за III квартал 2021 року

За III квартал 2021 року до райдержадміністрації надійшло 698  пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 333 звернення більше ніж за аналогічний період 2020 року  (III квартал 2020 року - 365), з них надійшли поштою – 660, що були прийняті безпосередньо –38. Ріст надходження звернень спричинено збільшенням меж новоутвореного Старобільського району.

 

Серед тих, хто у своїх зверненнях зазначив свій стан: 3,4  % –  учасники та інваліди війни, учасники бойових дій; 16 % – інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери;  9,3 % – багатодітні сім’ї, одинокі матері.

 

Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались мешканці:

 

1. Соціального захисту – 72,6 % (або 507 звернень):

- соціальні виплати – 214

- з питань призначення житлової субсидії – 149

- надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 61

- призначення пільг на сплату житлово-комунальних послуг – 39

- інші питання соцзахисту – 44;

2. Аграрної політики та земельних відносин – 12,8 % (або 89 звернень);

3. Житлового та комунального господарства –3,2 % (або 22 звернення);

4. Діяльність органів місцевого самоврядування – 2,9% (або 20 звернень);

5. Освіти, сім’ї, дітей та молоді – 2 % (або 15 звернень);

6. Охорони здоров’я –1,6% ( або 11 звернень).

 

За звітний період до Старобільської райдержадміністрації надійшло звернень від мешканців:

 

Місто Старобільськ – 181 звернення, з них: соціальні питання – 141; комунального, дорожнього господарства, будівництва та житлової політики –15; політики та земельних відносин – 13; охорони здоров’я – 3; освіти, дітей, фізичної культури і спорту – 3 та ін.

 

смт. Новопсков – 169 звернень, з них: соціального захисту населення – 161; аграрної політики, земельних відносин – 4; сім'ї, дітей, молоді та спорту – 2; будівництва – 2.

 

Чмирівська с/р – 117 звернень, з них: аграрної політики, земельних відносин – 66; соціального захисту населення – 20; діяльність органів місцевого самоврядування – 19; комунального господарства та житлової політики – 5; охорони здоров’я – 3.

 

смт. Біловодськ – 74 звернення, з них: соціальні питання – 61; освіти – 6; аграрної політики та земельних відносин – 3; охорони здоров’я -  2 та ін.

 

смт. Марківка – 64 звернення, з них: соціальні питання – 56; охорони здоров’я – 2 та ін.

 

смт. Мілове – 30 звернень, з них: соціальні питання – 25; праці і заробітної плати – 2; комунального господарства – 2 та ін.

 

Шульгинська с/р – 23 звернення, з них: з питань соціального захисту населення – 20; охорони здоров’я -1; комунального господарства – 1 звернення, земельні питання – 1.

 

смт.Білолуцьк – 18 звернень, з них: із питань соціального захисту населення - 16; інші  – 2.

 

Інші населені пункти – 22 звернення.

 

За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено  246 питання (35,2% від загальної кількості), на 452 надано роз’яснення.

 

У районній державній адміністрації проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

 

Зважаючи на необхідність подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну й неослабну увагу роботі із зверненнями громадян як одному із пріоритетних напрямів місцевих органів влади.