Прес-центр2 червня 2020, 13:06

ЛУГАНЩИНА МОЯ

Луганщина отримала новий бренд. Це була велика спільна робота партнерів, Програми ООН із відновлення та розбудови миру та наукових співробітників.

Над розробкою іміджу Луганської області протягом 9 місяців працювала робоча група за участю представників громадськості та науковців, обласної адміністрації та Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Складовими бренду став слоган «Луганщина - привітна, різноманітна, моя», а також зображення пізнаваних символів регіону - бабака, коня та лисиці. Тепер результати напрацювань в рамках розробки іміджу області, можна побачити і в брендованій продукції: предмети одягу, сувеніри, канцелярські вироби.

Яскравою складовою процесу брендування став календар із зображеннями традиційного жіночого наряду. Родзинкою став тревел-бокс - пристрій, який дозволяє переглядати в об'ємному зображенні кращі види Луганській області в режимі віртуальної реальності.

Посібник з використання фірмового стилю Луганської області за посиланням http://brand.lg.ua/download/1-brendbuk-luhanshchyna-moya.html

 

За матеріалами сайту Луганщина моя http://brand.lg.ua/