Звіти щодо запитів на публічну інформацію
2024 рік
з 01.01.2024 по 07.01.2024 | У період з 01.01 по 07.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 2 звернення: щодо виплат; На електронну пошту РДА надійшло 1 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА від сімейного лікаря щодо роз'яснення |
|
з 08.01.2024 по 14.01.2024 | - на електронну пошту Управління СЗН - 2 звернення: - 1 звернення щодо припинення виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства або дітям з інвалідністю; - 1 звернення щодо нарахування та виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. - на «гарячу лінію» Управління - 4 звернення: - 1 звернення щодо призначення допомоги при народженні дитини; - 1 звернення щодо отримання натуральної допомоги «Пакунок малюка»; - 1 звернення щодо невиплати пільг на комунальні послуги; - 1 звернення щодо виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства або дітям з інвалідністю. |
В період з 08.01 по 14.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 3 звернення щодо житла та виплат; На електронну пошту РДА надійшло 4 звернення щодо пільг, матеріальної допомоги та гаджету для онлайн навчання |
з 15.01.2024 по 21.01.2024 | За період з 15.01.2024 по 19.01.2024 надано відповіді на звернення, які надійшли: - на електронну пошту Управління - 1 звернення з питання перерахунку допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. - на електронну пошту Старобільської РДА – 2 звернення: - 1 звернення щодо надання довідки про отримання (неотримання) допомоги; - 1 звернення щодо отримання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям. - на «гарячу лінію» Управління - 8 звернень: - 1 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду; - 1 звернення з питання поновлення посвідчення особи, що постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи; - 5 звернень з питання виплати допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях; - 1 звернення щодо призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю. |
В період з 15.01 по 21.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 2 звернення щодо виплат; На електронну пошту РДА надійшло 1 звернення від військовослужбовця щодо виплат |
22.01.2024 по 26.01.2024 | За період з 22.01.2024 по 26.01.2024 надано відповіді на звернення, які надійшли: - на електронну пошту Управління - 1 звернення з питання перебування на обліку як отримувача допомоги на дітей одиноким матерям. - на «гарячу лінію» Луганської ОДА - 1 звернення щодо невиплати пільг на комунальні послуги. - на «гарячу лінію» Управління - 4 звернення: - 2 звернення з питання виплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам; - 1 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду; - 1 звернення з питання призначення грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України. На розгляді знаходиться: - 1 звернення, яке надійшло на електронну пошту Управління з питання призначення державної допомоги при народженні дитини; - 1 звернення щодо чинності довідки про взяття на облік внутрішньо переміщену особу. |
В період з 22.01 по 28.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 3 звернення: щодо виплат та житла; На електронну пошту РДА надійшло 2 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо довідки ВПО та виплати пенсій |
з 05.02.2024 по 09.02.2024 | За період з 05.02.2024 по 09.02.2024 надано відповіді на звернення, які надійшло: - на телефонну «гарячу лінію» Управління - 1 звернення з питання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям. |
В період з 01.02 по 28.02.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 5 звернень: щодо виплат, житла та поновлення на житлову чергу; На електронну пошту РДА надійшло 8 звернень через урядову гарячу лінію Луганської ОДА та одне особисто щодо виплати пенсій, про внесення змін до розпорядження та перевірки діяльності районної ради |
з 12.02.2024 по 17.02.2024 | За період з 12.02.2024 по 17.02.2024 надано відповіді на звернення, які надійшло: - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 7 звернень - 2 звернення з питання продовження терміну Посвідчення інваліда війни; - 2 звернення щодо отримання гуманітарної допомоги; - 1 звернення щодо утримання аліментів з державної соціальної допомоги; - 1 звернення щодо виплат допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях; - 1 звернення щодо контактних номерів телефонів. - на Урядову гарячу лінію- 1 звернення щодо продовження виплат державної соціальної допомоги без врахування підвищення прожиткового мінімуму. |
|
з 19.02.2024 по 23.02.2024 | За період з 19.02.2024 по 23.02.2024 надано відповіді на звернення, які надійшло: - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 9 звернень: - 1 звернення щодо отримання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям; - 1 звернення щодо виплати державної допомоги дітям з інвалідністю; - 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю); - 2 звернення щодо чинності довідки про взяття на обліку внутрішньо переміщену особу; - 1 звернення щодо виплат допомоги на проживання внутрішньо переміщеній особі з 1 березня 2024 року; - 1 звернення щодо отриманих сум соціальної допомоги / пільг за 2023 рік; - 1 звернення щодо проведення спецперевірки державних службовців Управління; - 1 звернення щодо заміни Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни. - На електронну пошту Управління – 2 звернення: - 1 звернення щодо отримання посвідчення особи з інвалідністю; - 1 звернення щодо перебування на обліку як внутрішньо переміщена особа. |
|
23.02.2024 по 01.03.2024 | За період з 23.02.2024 по 01.03.2024 надано відповіді на звернення, які надійшли: - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 3 звернення: - 2 звернення щодо відсутності відображення нарахувань державної допомоги в звіті згідно з Додатком 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску; - 1 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду. |
|
з 04.03.2024 по 08.03.2024 | За період з 04.03.2024 по 08.03.2024 надано відповіді на звернення, які надійшли: - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 4 звернення: - 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю); - 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни; - 1 звернення щодо отримання довідки про отримання (неотримання) допомоги; - 1 звернення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям. |
У період з 01.03 по 29.03.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 4 звернення: щодо виплат та щодо черги на житло для ВПО. На електронну пошту РДА надійшло 3 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо отримання житла від держави; щодо реєстрації у гуманітарному хабі м. Києва та індексації соціальних виплат. |
з 11.03.2024 по 15.03.2024 | - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 6 звернень: - 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю); - 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду; - 1 звернення щодо отримання виплати державної допомоги особам з інвалідністю; - 1 звернення щодо отримання довідки про отримання (неотримання) допомоги; - 1 звернення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям; - 1 звернення щодо виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення відповідно до постанови КМУ від 18.04.2018 № 280 « Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» - на «гарячу лінію» Луганської ОДА – 1 звернення щодо реєстрації в гуманітарному хабі Старобільської РДА в місті Києві. |
|
з 18.03.2024 по 22.03.2024 | - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 7 звернень: - 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з інвалідністю); - 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни; - 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду; - 1 звернення щодо отримання виплати державної допомоги особам з інвалідністю з дитинства, - 1 звернення щодо переведення особової справи отримувача соціальної допомоги; - 1 звернення щодо проведення перевірки територіальним органом Державної служби України з питань праці; - 1 звернення щодо виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам. - на електронну пошту Управління – 7 звернень: - 5 звернень щодо отримання довідки про отримання (неотримання) допомоги; - 2 звернення щодо продовження виплат допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. |
|
з 25.03.2024 по 29.03.2024 | - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 4 звернення: - 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду; - 1 звернення щодо отримання гуманітарної допомоги; - 1 звернення щодо дійсності довідки про взяття на облік внутрішньо переміщену особу; - 1 звернення щодо відображення в звітності нарахувань державної допомоги; - 1 звернення щодо виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам. - на Урядову гарячу лінію – 1 звернення щодо перерахунку виплат у зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму. |
|
з 01.04.2024 по 07.04.2024 | За період з 01.04.2024 по 05.04.2024 надано відповіді на звернення, які надійшли: - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 4 звернення: - 1 звернення щодо припинення виплат державної допомоги; - 2 звернення щодо призначення державних соціальних допомог; - 1 звернення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям. |
2023 рік
З 13.11.2023 по 17.11.2023 |
З 13.11 по 17.11.2023 на гарячу лінію Старобільської РДА надійшло 1 звернення. На електронну пошту Старобільської РДА звернень не надходило. |
За період з 13.11.2023 по 17.11.2023 Управлінням соціального захисту населення надано відповіді на звернення громадян, які надійшли: На електронну пошту Управління - 15 звернень громадян, в т.ч.: 12 звернень з питань проведення верифікації державних допомог; На гарячу лінію Управління - 32 звернення, в т.ч.: 12 звернень з питань проведення верифікації державних допомог; Надано відповідь на 1 звернення, яке надійшло на Урядову гарячу лінію з питання скасування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. |
З 20.11.2023 по 26.11.2023 |
У період з 20.11.2023 по 26.11.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 2 звернення: цточнення контактних даних Старобільського РАЦСу та виплати ветеранам війни. На електронну пошту РДА звернень не надходило |
За період з 20.11.2023 по 26.11.2023 Управлінням соціального захисту населення надано відповіді на звернення громадян, які надійшли: |
З 27.11.2023 по 03.12.2023 |
В період з 27.11 по 03.12.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 3 звернення: щодо виплати, щодо люстраційної довідки та квартирного обліку; |
За період з 27.11.2023 по 01.12.2023 Управлінням соціального захисту населення надано відповіді на звернення громадян, які надійшли: |
З 04.12 по 10.12.2023 | У період з 04.12 по 10.12.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 1 звернення: щодо довідки квартирного обліку; На електронну пошту РДА надійшло 1 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо вирішення негативної ситуації |
За період з 04.12.2023 по 10.12.2023 Управлінням соціального захисту населення надано відповіді на звернення громадян, які надійшли: 1. На електронну пошту Управління - 2 звернення, в т.ч.: - 1 звернення щодо привітання подарунками дітей з нагоди Дня Святого Миколая Чудотворця; - 1 звернення з питання перебування на обліку, як внутрішньо переміщена особа 2. На гарячу лінію Управління - 4 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду. |
З 16.12 по 22.12 | В період з 18.12 по 24.12.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 1 звернення: щодо виплат; На електронну пошту РДА надійшло 2 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо завіреної довідки та не виплати по ВПО |
За період з 16.12.2023 по 22.12.2023 надано відповіді на звернення, які надійшли: 1. На електронну пошту Управління – 2 звернення: - 1 звернення щодо припинення виплат допомоги при народженні дитини та переведення особової справи; - 1 звернення щодо призначення та виплати державної допомоги пр. народженні дитини. 2. На гарячу лінію Управління - 11 звернень: - 4 звернення щодо актуалізації даних отримувача за результатами верифікації державних допомог; - 2 звернення щодо адреси Управління для листування та кур’єрської доставки листів; - 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду; - 1 звернення щодо виплати компенсації вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; - 1 звернення щодо виплати державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях ; - 1 звернення щодо працевлаштування; - 1 звернення щодо отримання гуманітарної допомоги. На розгляді знаходиться 1 звернення щодо невиплати допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам (дата надходження звернення 21.12.2023). |
2021 рік
З 1 січня по 31 січня 2021 року |
За період з 1 по 31 січня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 3 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено: від фізичної особи - 1. |
З 1 по 29 лютого 2021 року |
За період з 1 по 29 лютого 2021 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 0 інформаційних запитів. |
З 1 по 31 березня 2021 року |
За період з 1 по 31 березня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено: від юридичної особи - 0; від фізичної особи - 1 |
З 1 по 30 квітня 2021 року |
За період з 1 по 30 квітня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено: від юридичної особи - 0; від фізичної особи - 4 |
З 1 по 31 травня 2021 року |
За період з 1 по 31 травня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 3 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено: від юридичної особи - 0; від фізичної особи - 3. |
2020 рік
З 1 січня по 31 січня 2020 року |
За період з 1 по 31 січня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 5 інформаційних запитів. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. від фізичної особи - 3. |
З 1 по 29 лютого 2020 року |
За період з 1 по 29 лютого 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. |
З 1 по 31 березня 2020 року |
За період з 1 по 31 березня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 3 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. від фізичної особи - 2 |
З 1 по 30 квітня 2020 року |
За період з 1 по 30 квітня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. |
З 1 по 31 травня 2020 року |
За період з 1 по 31 травня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. від громадської організації - 1; |
З 1 по 30 червня 2020 року |
В червні 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 1 інформаційний запит. Запит розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. 1 запит надійшов від фізичної особи. |
01 по 31 липня 2020 року |
За період з 1 по 31 липня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. |
01 по 31 серпня 2020 року |
За період з 1 по 31 серпня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. від громадської організації - 3; |
01 по 30 вересня 2020 року |
За період з 1 по 30 вересня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита. Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. |
01 по 31 жовтня 2020 року |
В жовтні 2020 року не надходили запити на отримання публічної інформації |
01 по 30 листопада 2020 року |
В листопаді 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 1 інформаційний запит. Запит розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено. 1 запит надійшов від громадської організації. |
01 по 31 грудня 2020 року |
В грудні 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 1 інформаційний запит. 1 запит надійшов від громадської організації. |