Звіти щодо запитів на публічну інформацію

2024 рік

з 01.01.2024 по 07.01.2024   У період з 01.01 по 07.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 2 звернення: щодо виплат;
На електронну пошту РДА надійшло 1 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА від сімейного лікаря щодо роз'яснення
з 08.01.2024 по 14.01.2024 - на електронну пошту Управління СЗН -  2 звернення:
- 1 звернення щодо припинення виплати державної соціальної допомоги
особам з інвалідністю з дитинства або дітям з інвалідністю;
- 1 звернення щодо нарахування та виплати допомоги на проживання
внутрішньо переміщеним особам.
- на «гарячу лінію» Управління - 4 звернення:
- 1 звернення щодо призначення допомоги при народженні дитини;
- 1 звернення щодо отримання натуральної допомоги «Пакунок малюка»;
- 1 звернення щодо невиплати пільг на комунальні послуги;
- 1 звернення щодо виплати державної соціальної допомоги особам з
інвалідністю з дитинства або дітям з інвалідністю.
В період з 08.01 по 14.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 3 звернення щодо житла та виплат; 
На електронну пошту РДА надійшло 4 звернення щодо пільг, матеріальної допомоги та гаджету для онлайн навчання
з 15.01.2024 по 21.01.2024 За період з 15.01.2024 по 19.01.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшли:
- на електронну пошту Управління - 1 звернення з питання перерахунку
допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
- на електронну пошту Старобільської РДА – 2 звернення:
- 1 звернення щодо надання довідки про отримання (неотримання)
допомоги;
- 1 звернення щодо отримання одноразової грошової допомоги
військовослужбовцям.
- на «гарячу лінію» Управління - 8 звернень:
- 1 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до
5 травня за рішенням суду;
- 1 звернення з питання поновлення посвідчення особи, що постраждала
внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- 5 звернень з питання виплати допомоги на дітей, які виховуються в
багатодітних сім’ях;
- 1 звернення щодо призначення державної соціальної допомоги особам,
які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.
В період з 15.01 по 21.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 2 звернення щодо виплат;
На електронну пошту РДА надійшло 1 звернення від військовослужбовця щодо виплат
22.01.2024 по 26.01.2024 За період з 22.01.2024 по 26.01.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшли:
- на електронну пошту Управління - 1 звернення з питання перебування
на обліку як отримувача допомоги на дітей одиноким матерям.
- на «гарячу лінію» Луганської ОДА - 1 звернення щодо невиплати пільг
на комунальні послуги.
- на «гарячу лінію» Управління - 4 звернення:
- 2 звернення з питання виплати допомоги на проживання внутрішньо
переміщеним особам;
- 1 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до
5 травня за рішенням суду;
- 1 звернення з питання призначення грошової компенсації за належні для
отримання житлові приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які
захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
На розгляді знаходиться:
- 1 звернення, яке надійшло на електронну пошту Управління з питання
призначення державної допомоги при народженні дитини;
- 1 звернення щодо чинності довідки про взяття на облік внутрішньо
переміщену особу.
В період з 22.01 по 28.01.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 3 звернення: щодо виплат та житла;
На електронну пошту РДА надійшло 2 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо довідки ВПО та виплати пенсій
з 05.02.2024 по 09.02.2024 За період з 05.02.2024 по 09.02.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшло:
- на телефонну «гарячу лінію» Управління - 1 звернення з питання
одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям.
В період з 01.02 по 28.02.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 5 звернень: щодо виплат, житла та поновлення на житлову чергу;
На електронну пошту РДА надійшло 8 звернень через урядову гарячу лінію Луганської ОДА та одне особисто щодо виплати пенсій, про внесення змін до розпорядження та перевірки діяльності районної ради
з 12.02.2024 по 17.02.2024 За період з 12.02.2024 по 17.02.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшло:
- на телефонну «гарячу лінію» Управління – 7 звернень
- 2 звернення з питання продовження терміну Посвідчення інваліда війни;
- 2 звернення щодо отримання гуманітарної допомоги;
- 1 звернення щодо утримання аліментів з державної соціальної допомоги;
- 1 звернення щодо виплат допомоги на дітей, які виховуються у
багатодітних сім’ях;
- 1 звернення щодо контактних номерів телефонів.
- на Урядову гарячу лінію- 1 звернення щодо продовження виплат
державної соціальної допомоги без врахування підвищення прожиткового
мінімуму.
з 19.02.2024 по 23.02.2024 За період з 19.02.2024 по 23.02.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшло:
- на телефонну «гарячу лінію» Управління – 9 звернень:
- 1 звернення щодо отримання одноразової грошової допомоги
військовослужбовцям;
- 1 звернення щодо виплати державної допомоги дітям з інвалідністю;
- 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з
інвалідністю);
- 2 звернення щодо чинності довідки про взяття на обліку внутрішньо
переміщену особу;
- 1 звернення щодо виплат допомоги на проживання внутрішньо
переміщеній особі з 1 березня 2024 року;
- 1 звернення щодо отриманих сум соціальної допомоги / пільг за 2023 рік;
- 1 звернення щодо проведення спецперевірки державних службовців
Управління;
- 1 звернення щодо заміни Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок
війни.
- На електронну пошту Управління – 2 звернення:
- 1 звернення щодо отримання посвідчення особи з інвалідністю;
- 1 звернення щодо перебування на обліку як внутрішньо переміщена
особа.
23.02.2024 по 01.03.2024 За період з 23.02.2024 по 01.03.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшли:
- на телефонну «гарячу лінію» Управління – 3 звернення:
- 2 звернення щодо відсутності відображення нарахувань державної
допомоги в звіті згідно з Додатком 4 ДФ до податкового розрахунку сум
доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних
осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску;
- 1 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до
5 травня за рішенням суду.
 
з 04.03.2024 по 08.03.2024 За період з 04.03.2024 по 08.03.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшли:
- на телефонну «гарячу лінію» Управління – 4 звернення:
- 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з
інвалідністю);
- 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок
війни;
- 1 звернення щодо отримання довідки про отримання (неотримання)
допомоги;
- 1 звернення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги
військовослужбовцям.
У період з 01.03 по 29.03.2024 на гарячу лінію РДА надійшло 4 звернення: щодо виплат та щодо черги на житло для ВПО.
На електронну пошту РДА надійшло 3 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо отримання житла від держави; щодо реєстрації у гуманітарному хабі м. Києва та індексації соціальних виплат.
з 11.03.2024 по 15.03.2024 - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 6 звернень:
- 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з
інвалідністю);
- 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до
5 травня за рішенням суду;
- 1 звернення щодо отримання виплати державної допомоги особам з
інвалідністю;
- 1 звернення щодо отримання довідки про отримання (неотримання)
допомоги;
- 1 звернення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги
військовослужбовцям;
- 1 звернення щодо виплати грошової компенсації за належні для
отримання жилі приміщення відповідно до постанови КМУ від 18.04.2018
№ 280 « Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які
захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України»
- на «гарячу лінію» Луганської ОДА – 1 звернення щодо реєстрації в
гуманітарному хабі Старобільської РДА в місті Києві.
 з 18.03.2024 по 22.03.2024 - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 7 звернень:
- 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю (дитини з
інвалідністю);
- 1 звернення щодо отримання Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок
війни;
- 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до
5 травня за рішенням суду;
- 1 звернення щодо отримання виплати державної допомоги особам з
інвалідністю з дитинства,
- 1 звернення щодо переведення особової справи отримувача соціальної
допомоги;
- 1 звернення щодо проведення перевірки територіальним органом
Державної служби України з питань праці;
- 1 звернення щодо виплати одноразової матеріальної допомоги
непрацюючим малозабезпеченим особам.
- на електронну пошту Управління – 7 звернень:
- 5 звернень щодо отримання довідки про отримання (неотримання)
допомоги;
- 2 звернення щодо продовження виплат допомоги на проживання
внутрішньо переміщеним особам.
з 25.03.2024 по 29.03.2024 - на телефонну «гарячу лінію» Управління – 4 звернення:
- 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до
5 травня за рішенням суду;
- 1 звернення щодо отримання гуманітарної допомоги;
- 1 звернення щодо дійсності довідки про взяття на облік внутрішньо
переміщену особу;
- 1 звернення щодо відображення в звітності нарахувань державної
допомоги;
- 1 звернення щодо виплати одноразової матеріальної допомоги
непрацюючим малозабезпеченим особам.
- на Урядову гарячу лінію – 1 звернення щодо перерахунку виплат у
зв’язку зі зміною прожиткового мінімуму.
 
з 01.04.2024 по 07.04.2024 За період з 01.04.2024 по 05.04.2024 надано відповіді на звернення, які
надійшли:
- на телефонну «гарячу лінію» Управління – 4 звернення:
- 1 звернення щодо припинення виплат державної допомоги;
- 2 звернення щодо призначення державних соціальних допомог;
- 1 звернення щодо отримання одноразової матеріальної допомоги
військовослужбовцям.
 

2023 рік

З 13.11.2023 по 17.11.2023

З 13.11 по 17.11.2023 на гарячу лінію Старобільської РДА надійшло 1 звернення. На електронну пошту Старобільської  РДА звернень не надходило.

За період з 13.11.2023 по 17.11.2023 Управлінням соціального захисту населення надано відповіді на звернення громадян, які надійшли:

На електронну пошту Управління - 15 звернень громадян, в т.ч.:

12 звернень з  питань проведення верифікації державних допомог;
1 звернення з питань припинення виплат державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
1 звернення з питань виплат та перебування на обліку в Управлінні як отримувача державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
1 звернення з питань надання інформації щодо нарахування пільг на оплату комунальних послуг за 2022 рік.

На гарячу лінію Управління -  32 звернення, в т.ч.:

12 звернень з питань проведення верифікації державних допомог;
10 звернень з питань виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду;
2 звернення з питань отримання посвідчення особи з інвалідністю;
2 звернення з питань отримання гуманітарної допомоги в Гуманітарних хабах Луганської області;
2 звернення з питань отримання грошових допомог ВПО;
1 звернення з питань припинення виплат державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
1 звернення з питань виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
1 звернення з питань отримання документів з особової справи задля підтвердження статусу учасника бойових дій;
1 звернення з питань виплат грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка».

Надано відповідь на 1 звернення, яке надійшло на Урядову гарячу лінію з питання скасування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.  

З 20.11.2023 по 26.11.2023

У період з 20.11.2023 по 26.11.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 2 звернення: цточнення контактних даних Старобільського РАЦСу та виплати ветеранам війни. На електронну пошту РДА звернень не надходило

За період з 20.11.2023 по 26.11.2023 Управлінням соціального захисту населення  надано відповіді на звернення громадян, які надійшли:
1. На електронну пошту Управління - 4 звернення громадян, в т.ч.:
- 3 звернення з питань проведення верифікації державних допомог;
- 1 звернення з питань виплат державної соціальної допомоги на дитину,
яка знаходиться під опікою чи піклуванням;
2. На гарячу лінію Управління - 8 звернень, в т.ч.:
- 3 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги
до 5 травня за рішенням суду;
- 2 звернення з питань виплат грошової компенсації вартості одноразової
натуральної допомоги «Пакунок малюка».
- 1 звернення з питань проведення верифікації державних допомог;
- 1 звернення з питань отримання посвідчення «Дитина інвалід»;
- 1 звернення з питань надання грошової допомоги особам, які
приймають статус «Учасник бойових дій»
3. На розгляді знаходиться 1 звернення з питань призначення грошової
компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок
малюка».

З 27.11.2023 по 03.12.2023

В період з 27.11 по 03.12.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 3 звернення: щодо виплати, щодо люстраційної довідки та квартирного обліку;
На електронну пошту РДА надійшло 3 звернення щодо копії довідок та подарунки дітям-переселенцям від Миколайчика

За період з 27.11.2023 по 01.12.2023 Управлінням соціального захисту населення  надано відповіді на звернення громадян, які надійшли:
1. На електронну пошту Управління - 1 звернення з питань
призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної
допомоги «Пакунок малюка».
2. На гарячу лінію Управління - 8 звернень, в т.ч.:
- 3 звернення з питань виплат щорічної разової грошової допомоги
до 5 травня за рішенням суду;
- 3 звернення з питань проведення верифікації державних допомог;
- 2 звернення з питань надання грошової допомоги особам, які мають
статус «Учасник бойових дій»
3. На розгляді знаходиться 1 звернення щодо привітання подарунками
дітей з нагоди Дня Святого Миколая Чудотворця.

З 04.12 по 10.12.2023  У період з 04.12 по 10.12.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 1 звернення: щодо довідки квартирного обліку;
На електронну пошту РДА надійшло 1 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо вирішення негативної ситуації
За період з 04.12.2023 по 10.12.2023 Управлінням соціального захисту населення  надано відповіді на звернення громадян, які надійшли:
1. На електронну пошту Управління - 2 звернення, в т.ч.:
- 1 звернення щодо привітання подарунками дітей з нагоди Дня Святого
Миколая Чудотворця;
- 1 звернення з питання перебування на обліку, як внутрішньо переміщена
особа
2. На гарячу лінію Управління - 4 звернення з питань виплат щорічної
разової грошової допомоги до 5 травня за рішенням суду.
З 16.12 по 22.12 В період з 18.12 по 24.12.2023 на гарячу лінію РДА надійшло 1 звернення: щодо виплат;
На електронну пошту РДА надійшло 2 звернення через урядову гарячу лінію Луганської ОДА щодо завіреної довідки та не виплати по ВПО
За період з 16.12.2023 по 22.12.2023 надано відповіді на звернення, які
надійшли:
1. На електронну пошту Управління – 2 звернення:
- 1 звернення щодо припинення виплат допомоги при народженні дитини
та переведення особової справи;
- 1 звернення щодо призначення та виплати державної допомоги пр.
народженні дитини.
2. На гарячу лінію Управління - 11 звернень:
- 4 звернення щодо актуалізації даних отримувача за результатами
верифікації державних допомог;
- 2 звернення щодо адреси Управління для листування та кур’єрської
доставки листів;
- 1 звернення щодо виплат щорічної разової грошової допомоги до 5 травня
за рішенням суду;
- 1 звернення щодо виплати компенсації вартості продуктів харчування
громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- 1 звернення щодо виплати державної допомоги на дітей, які виховуються
у багатодітних сім’ях ;
- 1 звернення щодо працевлаштування;
- 1 звернення щодо отримання гуманітарної допомоги.
На розгляді знаходиться 1 звернення щодо невиплати допомоги на
проживання внутрішньо переміщеним особам (дата надходження звернення
21.12.2023).
     

 

2021 рік

З 1 січня по 31 січня 2021 року

За період з 1 по 31 січня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією

було зареєстровано 3 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено: 

від громадської організації - 1; 
від юридичної особи - 1;

від фізичної особи - 1.

З 1 по 29 лютого 2021 року

За період з 1 по 29 лютого 2021 року Старобільською райдержадміністрацією

було зареєстровано 0 інформаційних запитів.

З 1 по 31 березня 2021 року

За період з 1 по 31 березня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією

було зареєстровано 2 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено:

від громадської організації – 1;

від юридичної особи - 0;

від фізичної особи - 1

З 1 по 30 квітня 2021 року

За період з 1 по 30 квітня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією

було зареєстровано 4 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено:

від громадської організації – 0;

від юридичної особи - 0;

від фізичної особи - 4

З 1 по 31 травня 2021 року

За період з 1 по 31 травня 2021 року Старобільською райдержадміністрацією

було зареєстровано 3 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено:

від громадської організації – 0;

від юридичної особи - 0;

від фізичної особи - 3.

 

2020 рік

З 1 січня по 31 січня 2020 року

За період з 1 по 31 січня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 5 інформаційних запитів.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.  
5  запитів надійшло у письмовому вигляді: 
від громадської організації - 1; 
від юридичної особи - 1;

від фізичної особи - 3.

З 1 по 29 лютого 2020 року

За період з 1 по 29 лютого 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.
2  запита надійшло у письмовому вигляді від фізичної особи.

З 1 по 31 березня 2020 року

За період з 1 по 31 березня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 3 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.
3  запита надійшло у письмовому вигляді: 
від юридичної особи - 1;

від фізичної особи - 2

З 1 по 30 квітня 2020 року

За період з 1 по 30 квітня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.  
4  запита надійшло у письмовому вигляді: 
від громадської організації - 1; 
від фізичної особи - 3.

З 1 по 31 травня 2020 року

За період з 1 по 31 травня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.  
3  запита надійшло у письмовому вигляді:

від громадської організації - 1; 
від фізичної особи - 3.

З 1 по 30 червня 2020 року

В червні 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 1 інформаційний запит.

Запит розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.

1 запит надійшов від фізичної особи.

01 по 31 липня 2020 року

За період з 1 по 31 липня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.  
2  запита надійшло у письмовому вигляді від громадських організацій

01 по 31 серпня 2020 року

За період з 1 по 31 серпня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 4 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.  
3  запита надійшло у письмовому вигляді:

від громадської організації - 3; 
від фізичної особи - 1.

01 по 30 вересня 2020 року

За період з 1 по 30 вересня 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 2 інформаційних запита.

Запити розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.  
2  запита надійшло у письмовому вигляді від фізичних осіб.

01 по 31 жовтня 2020 року

В жовтні 2020 року не надходили запити на отримання публічної інформації

01 по 30 листопада 2020 року

В листопаді 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 1 інформаційний запит.

Запит розглянуто у встановленому законом порядку та задоволено.

1 запит надійшов від громадської організації.

01 по 31 грудня 2020 року

В грудні 2020 року Старобільською райдержадміністрацією було зареєстровано 1 інформаційний запит.

1 запит надійшов від громадської організації.