Про підсумки роботи Старобільської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян за 2018 рік

Робота із зверненнями громадян в Старобільській райдержадміністрації протягом  2018 року проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У  2018 році до райдержадміністрації надійшло 682 пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 127 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2017 року (555), з них надійшли поштою – 551, що були прийняті безпосередньо – 131.

У  2018 році до райдержадміністрації надійшло 682 пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 127 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2017 року (555), з них надійшли поштою – 551, що були прийняті безпосередньо – 131. Збільшення спричинили звернення громадян з соціальних питань, в тому числі призначення житлової субсидії – 325 або 48% загальної кількості звернень (2017 р. – 275 звернень, або 50 % від загальної кількості звернень).

Колективних звернень надійшло 31, що на 8 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Основні питання, з якими звертались мешканці району: незадовільний стан доріг, об’єднання громад, реорганізація Бондарівської ЗОШ, земельні питання.

 

 

 

Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались жителі:

- соціального захисту – 58 % (або 397 звернень) з питань призначення житлової субсидії – 325, надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 17, матеріальна допомога – 21; отримання соціальних виплат малозабезпеченим сім’ям та одиноким матерям – 34 звернень.

- житлового та комунального господарства – 17% (або 117 звернень);

- освіти, сім’ї, дітей, молоді та спорту  – 6 % (або 38 звернень);

- аграрної політики та земельних відносин – 7 % (або 49  звернень);

- охорони здоров’я – 25 звернень;

За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено  292 питання (або 42 % від загальної кількості звернень), на 390 надано роз’яснення.

Протягом 2018 року до Урядової «гарячої лінії» від мешканців Старобільського району надійшло 493 звернень, на які надані вичерпні відповіді (2017 - 384).

Голова райдержадміністрації та його заступники забезпечили здійснення регулярного особистого, у тому числі виїзного, прийому громадян, неухильне дотримання затвердженого графіку.

Згідно затвердженого графіку протягом 2018 року проведено 39 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації (прийнято - 43 громадян, у тому числі 9 виїзних (прийнято 135 громадян) і заступниками голови райдержадміністрації – 13 особистих (прийнято 18 громадян) та 23 виїзних (прийнято 195 громадян) із залученням керівників підприємств газового, енергетичного господарства, зв’язку, районного центру зайнятості, соціальних служб та управлінь райдержадміністрації, що дало можливість громадянам вирішити свої питання не виїжджаючи з населеного пункту.

Райдержадміністрацією забезпечено розгляд звернень громадян та їх особистий прийом у відповідності з вимогами Закону України "Про звернення громадян ”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109. Порушень законодавства при розгляді звернень громадян не встановлено.