Інформація про підсумки роботи Старобільської райдержадміністрації із зверненнями громадян за I квартал 2019 року

Робота із зверненнями громадян в Старобільській районній державній адміністрації  протягом I кварталу 2019 року проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом I кварталу 2019 року питання роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації розглядалось на колегії райдержадміністрації:

- 28 лютого 2019 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 28.02.2019 року № 44 «Про підсумки роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян у 2018 році»;

Голова райдержадміністрації та його заступники забезпечили здійснення регулярного особистого, у тому числі виїзного, прийому громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.

Згідно затвердженого графіку протягом I кварталу 2019 року проведено 7 особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації, у тому числі 4 виїзних  і заступниками голови райдержадміністрації – 6 особистих та 7 виїзних  із залученням керівників підприємств газового, енергетичного господарства, зв’язку, районного центру зайнятості, соціальних служб та управлінь райдержадміністрації, що дало можливість громадянам вирішити свої питання не виїжджаючи з населеного пункту.

Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації за I квартал 2019 року проведено 3 засідання, надані протокольні доручення.

Перед головою райдержадміністрації згідно затвердженого графіку на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації особисто прозвітували голови 4 сільських рад району. За результатами звітування готувались

відповідні протокольні доручення голови райдержадміністрації, спрямовані на поліпшення цієї роботи.

Проводилися перевірки роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах і управліннях райдержадміністрації, установах і підприємствах району.

У районній державній адміністрації проводиться  аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх породжують, а також моніторинг найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

За I квартал 2019 року до райдержадміністрації надійшло 283 пропозицій, заяв і скарг громадян (I квартал 2018 року -143), з них надійшли поштою – 267, що були прийняті безпосередньо –16.

Серед тих, хто у своїх зверненнях зазначив свій стан – 1  % інваліди, учасники війни та бойових дій, 35 % – інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери, 1,8 % – багатодітні сім’ї, одинокі матері.

Колективних звернень надійшло 6. Основні питання, з якими звертались мешканці району: отримання житлової субсидії, стан автомобільних доріг.

Найбільш актуальними питаннями, з якими звертались жителі:

- соціального захисту – 84 % (або 239 звернень):

 з питань призначення житлової субсидії – 201;

 надання виплат внутрішньо переміщеним особам – 8;

 соціальні виплати – 9.

- житлового та комунального господарства – 8,5% (або 24 звернення);

- охорони здоров’я – 4 звернення;

- аграрної політики та земельних відносин – 6 звернень;

- освіти, сім’ї, дітей та молоді – 4 звернення.

За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено  106 питань, на 177 надано роз’яснення.

Протягом I кварталу 2019 року до Урядової «гарячої лінії» від мешканців Старобільського району надійшло 238 звернення (2018 - 92), на які надані вичерпні відповіді.

На телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації від мешканців Старобільського району надійшло 9 звернень, з них 2 питання вирішено позитивно, 7 - надано роз’яснення.

За I квартал 2019 року  до органів влади  від мешканців Старобільського району надійшло:

  • від обласної державної адміністрації – 5 звернень;
  • від Адміністрації Президента України – 5 звернень;
  • від Кабінету Міністрів України – 2 звернення;
  • від народних депутатів України – 2 звернення.

У райдержадміністрації налагоджена система інформування громадськості щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, публікації розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації щодо вжитих заходів, спрямованих на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення.

 

 

Протягом  I кварталу 2019 року голова райдержадміністрації та його заступники провели 6 прямих телефонних зв’язків «Телефон довіри» з населенням району, що дозволило більш оперативно реагувати на вирішення проблемних ситуацій.

У райдержадміністрації відпрацьована система надання безкоштовної юридичної допомоги та консультації жителям району щодо вирішення порушених питань, правовою громадською приймальнею за участю працівників управління юстиції, управлінь райдержадміністрації, районної та міської рад – надано 23 консультацій з питань трудового, пенсійного, сімейного, земельного законодавства.

Проводиться моніторинг виконання доручень наданих керівництвом райдержадміністрації з розгляду звернень громадян. Практикується проведення виїзних перевірок виконання доручень за місцем проживання заявників (День контролю), про що складаються акт комісійного розгляду звернення. За I квартал 2019 року проведено 3 таких перевірки.

Зважаючи на необхідність подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну й неослабну увагу роботі із зверненнями громадян як одному із пріоритетних напрямів місцевих органів влади.